ADOPTION TRACK OCHTEND PROGRAMMA - in Dutch


In het ochtendprogramma vertellen drie bedrijven over hoe zij data & AI in de praktijk hebben ingezet. Wat waren de uitdagingen en hoe hebben zij deze aangepakt. Wat levert de AI toepassing nu op? En wat zijn de ambities voor de toekomst?

Volwassen worden in data
Lavans is expert in bedrijfskleding, vloer- en sanitaire hygiëne. Lavans is al jaren bezig met het verzamelen van gegevens rondom haar klanten en dienstverlening. Dit resulteert erin dat we op dit moment tussen de 25.0000 en 30.000 scans per dag maken en samen een totaalbeeld laten zien van onze dienstverlening. Maar hoe stroomlijn je dit, hoe zorg je ervoor dat deze datapunten helpen bij het ontzorgen van onze klanten en de juiste inzichten laten zien. Deze presentatie gaat over onze (digitale) reis waarbij we stil staan bij; onze haat-liefde verhouding met zelfbouw ERP systemen, onze ervaringen met het in- of outsources van deze specifieke kennis. En hoe data nu en in de toekomst helpt onze missie te verwezenlijken. Met andere woorden, hoe data ervoor zorgt dat we een zorgeloze werkomgeving bieden.

Spreker: Tijn Heerkens, Marketing & Sales bij Lavans

Slider
Slider


De slimme pluimveestal
De Vencomatic Group is inmiddels bijna 40 jaar innovator in de pluimveesector. Sinds enkele jaren wordt digitalisering en de ontwikkeling van slimme, data gedreven product-dienst combinaties als een belangrijke stap gezien in de verdere bevordering van dierwelzijn en duurzaamheid in deze sector. Een flinke uitdaging voor dit van oudsher analoge en mechanisch georiënteerd familiebedrijf en conservatieve sector.

Spreker: Dennis Hoeks, Product Manager Data & System Integration bij Vencomatic Group


Datagedreven werken
Een duo-presentatie over de manier waarop Bistroo data inzet om meer klanten te bereiken en het bestelproces bij leveranciers te verbeteren en de wijze waarop Datacation ze daarbij heeft geholpen.

Spreker: Bas Roos, CEO bij Bistroo en Ralf Zoetekouw, CEO bij Datacation



pijlTerug naar ADOPTION TRACK