ADOPTION TRACK - in Dutch


Voor het MKB liggen er volop kansen om waarde te halen uit data. De transitie naar data-optimalisatie is in volle gang en het is van belang om hier als bedrijf mee aan de slag te gaan. Wat betekent dat voor jouw bedrijf? En hoe haal je hier het meeste profijt uit? Hier gaan we graag over in gesprek tijdens deze track.

In het ochtendprogramma vertellen drie bedrijven over hoe zij data & AI in de praktijk hebben ingezet. Wat waren de uitdagingen en hoe hebben zij deze aangepakt. Wat levert de AI toepassing nu op? En wat zijn de ambities voor de toekomst?

ai summit brainport research track

Ochtendprogramma (11:15 - 12:45h | Planck-Bohr)

Volwassen worden in data
Tijn Heerkens, Marketing & Sales bij Lavans

De slimme pluimveestal
Dennis Hoeks, Product Manager Data & System Integration bij Vencomatic Group

Datagedreven werken
Bas Roos, CEO bij Bistroo
Ralf Zoetekouw, CEO bij Datacation


pijlLEES MEER


ai summit brainport research track

Middagprogramma (13:45 - 15:15h | Planck-Bohr & Raman & Debye)

Maak je eigen datakansen stappenplan met hulp van een datacoach
Wat zijn de kansen voor jouw bedrijf om met inzet van data/AI de bedrijfsdoelstellingen te optimaliseren? Onder leiding van de datacoaches ga je in gesprek met elkaar over eventuele twijfels, vooroordelen en uitdagingen en gaat u vervolgens aan de slag met data & AI volgens de methodiek van het datakansen stappenplan.

Benieuwd naar de datavolwassenheid van jouw bedrijf? Vul dan alvast de datavolwassenheidsscan van de provincie in.



pijlTerug naar alle TRACKS